25 Mart 2010 Perşembe

PATATESLİ KEK




Malzemeler:

2 adet yumurta
1/2 su bardağı sıvı yağ
1 su bardağı yoğurt
3-4 adet ortaboy küp küp doğranmış patates
100 gr beyaz peynir
2 su bardağı un
1 paket kabartma tozu
1/4 demet maydanoz
tuz, karabiber, pul biber

Hazırlanışı:

Patates ve un hariç diğer malzemeleri güzelce karıştıyoruz. Patates ve unumuzu ekleyip yağlanmış borcamımıza alıyoruz. Ortalama 180 derecede 40-45 dk üzeri kızarana kadar pişiriyoruz.

Çok basit ama bir o kadarda lezzetli keki denemenizi tavsiye ederim....

Afiyet Olsun...

9 yorum:

  1. ellerine sağlık.harika görünüyor.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Goruntu su guzel ,lezzetiide yerinde oldugndna eminim.
    Sevgiler
    Sefa

    YanıtlaSil
  3. Canım nerelerdesin çok merak ettim mesajda bıraktım:))Kekin süper bende çok sık yaparım el
    lerine sağlık kocaman öpüyorum...

    YanıtlaSil
  4. Harika bir kek tarifi.Bizde cok sevildi bu lezzet.Sizinkiside cok nefis görünüyor.Ellerinize saglik.

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel görünüyor, bunu ben yapabilirim.:)

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık çok güzel olmuş canım
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  7. Canım yine yoksun ortalarda dönsen artık diyorum
    öptüm...

    YanıtlaSil
  8. canim nerelerdesin merak ettim bloguna bakiyorum hala yoksun umarim ters giden bir sey yoktur en kisa zamanda haberlerini bekliyorum canim...
    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Nefis olmus Sedefcim ellerine saglik.
    Simdiden yeni yilini kutlarim Ailen ve senin icin Saglikli ,mutlu ,huzurlu yil olmasini dilerim.

    YanıtlaSil