9 Haziran 2009 Salı

FİKRİMÜHİM ve SELVA MAKARNA

Bloglarda dolaşırken gördüğüm FikriMühim' e vakit geçirmeden üye oldum. Türkiye’nin ilk ve tek Ağızdan Ağıza Pazarlama / WOMM (Word of Mouth Marketing) ajansı olan FikriMühim kendisini "Markaları yönlendirme gücünü bizzat tüketiciye veren bir pazarlama devrimidir" olarak tanımlamakta. Fikirleri mühim olan insanlarıda bir arada toplamakta.

Üye olduktan sonra ilk paketim elime ulaştı. Televizyon reklamlarında Uğur Yücel' in oynadığı ve çokta güzel bir reklam olan, SELVA Makarna 'nın paketiydi.

Selva ' nın yeni sloganı " YENİLENDİK MAKARNANIN TARİFİNİ DEĞİŞTİRDİK". Türk Mutfağı' nın geleneksel yemekleri ile Makarnayı birleştiriyor. Selva makarnayı Anadolu'nun bereketli topraklarında yetişmiş Amber Durum Buğdayı İrmiği ve saf sudan üretiyor. Anadolu Amber Durum Buğdayı, kehribar sarısı rengi ve besleyici değerleri bakımından dünyaca ünlüdür. Protein ve B vitamini bakımındanda diğer ekmeklik buğdaya göre daha zengindir.
Aslında Selva markası 20 yıldır var ancak ben daha önce hiç denediğimi hatırlamıyorum. Ama gelen paketleri denedikten ve lezzeti tattıktan sonra tercihim bu yönde olacak. İtalyan makarnalarındaki dolgunluğu ve doyuruculuğu da yakalayabiliyorsunuz. Sizlere de şiddetle tavsiye ederim.
Kısa bir süre sonra Selva ile denediğim lezzetleride yazacağım. Selva ' nın tariflerine ulaşmak için burayı tıklamanız yeterlidir. Ayrıca Fikrimühim' e beni Selva ile tanıştırdığı içinde teşekkür ederim.

1 yorum: