25 Mayıs 2009 Pazartesi

MİMMMMMM "Evde en Sevdiğim Köşe"

Sevgili Papatya Sofrası beni mimlemiş. Teşekkür ederim ve mimin konusu ise "Evde En Sevdiğim Köşe". Bundan önce oturduğumuz evde mutfak ve oturma odası arasını arşınlamaktan (maraton koşu yapılacak kadar uzaktı) ve ben mutfaktayken oğluşum ve eşimle uzak kalmamız, benim de bir türlü mutfaktan çıkamayışım sonucu yeni aldığımız evimizi daha inşaat halindeyken kendimize göre dizay ettik. Nasılmı? Oturma odası ve mutfak arası duvarı yıkarak, hem geniş bir mutfak elde etmiş olduk, hemde ben mutfakta uğraşırken hepimiz bir arada olmuş olduk. Bir taraftan yemek işleri ile uğraşıp, tv seyretmek, bir taraftan oğlumla ilgilenebilmek adına evimizde çıkamadığımız "oda-mutfak" oldu bizim için. Tabii zararlı yanlarıda var. Aslında oturma odasında otururken mutfağın içinde olmak, sürekli yeme dürtünüzü arttırıyor ve bizde sürekli bir şeyler yer olduk. :) Bu "oda-mutfak" evimin en sevdiğim köşesi ancak bu oda-mutfağın en sevdiğim köşesi ise küçük kitaplığım. Gerçi kitaplarım sığmaz oldu bir çare düşünmem lazım ama....
Evet yemek yapmak ve kitap okumak en sevdiğim uğraşılar ve beni rahatlatan zamanlar... Bunları yapabildiğim ve yaparkende ailece hep beraber vakit geçirebildiğimiz, ama dediğim gibi en çok sevdiğim köşe olan küçük kitaplığım ve hemen altında mutfak masam.... Tabii en çok sevdiğim çiçek olan menekşe de bize arkadaşlık ediyor...


Bende tekrar papatya sofrasına teşekkür ederek Sevgili Derya' yı mimliyorum...


Hepinize iyi haftalar....

3 yorum:

  1. Ablana mı çekmişsin ne :))). Benim de en sevdiğim şeyler yemek yapmak ve kitap okumak. Kitap blogumu gördün mü?
    http://okuyorum-yorumoku.blogspot.com/

    Öptüm seni ve küçük prensimi. Özledik sizleri

    YanıtlaSil
  2. Çok iyi fikirmiş gerçekten. Bir gün kendi evim olursa ben de aynı şeyi yapacağım mutlaka. Bu arada ben de bilişim sektöründeyim. Sevgiler...

    YanıtlaSil